22.11.2018/13:47

Dla sklepów specjalistycznych z żywnością nastały dobre czasy [ANALIZA]

Sklepy z żywnością organiczną i naturalną, sklepy monopolowe i piwne, sieci sklepów z mrożonkami, sklepy z karmą dla zwierząt – wszystkie te specjalistyczne sub-kanały sprzedaży świetnie prosperują, zapełniając nisze pozostawione przez gigantów detalu. Są ekspertami w swoich dziedzinach, mają unikalne koncepty i bardzo szeroki asortyment. Sprzedaż w sklepach specjalistycznych będzie rosła szybciej niż w innych formatach spożywczych – analiza LZ Retailytics.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.