18.02.2013/10:32

Do ABC przyłącza się ponad 700 sklepów rocznie

Pod koniec minionego roku pod logo ABC działały 5373 małe i średnie sklepy spożywczo­‑chemiczne, zlokalizowane przede wszystkim na osiedlach, w centrach mniejszych miast lub na wsi. To o ponad 720 placówek (15,5 proc.) więcej niż dwanaście miesięcy wcześniej.

– Coraz więcej właścicieli sklepów docenia nasz partnerski system – z jednej strony zachowują pełną niezależność prowadzenia biznesów, z drugiej zwiększają konkurencyjność swoich placówek, dzięki wsparciu dużego hurtownika. To ważne w czasach silnej konkurencji ze strony dyskontów. Aby przetrwać, sklepy „po sąsiedzku” muszą unowocześniać się, być profesjonalne i agresywne cenowo – mówi Łukasz Chady, kierownik sieci ABC.
Franczyzobiorcy, którzy zdecydują się na współpracę z ABC, otrzymują m.in. wizualizację zewnętrzną obiektu, dystrybucję gazetki reklamowej, plakaty promocyjne, szkolenia czy udział w spotkaniach integracyjnych. Ponadto uzyskują atrakcyjne rabaty w hurtowniach Eurocash. Przynależność do sieci wiąże się jedynie z comiesięczną opłatą marketingową w wysokości 200 zł, nie jest natomiast związana z żadnymi kosztami wstępnymi, opłatami za licencje, czy dostosowanie sklepu do standardów sieci.
W 2012 roku operator wprowadził na szeroką skalę m.in. koncept ABC Mini Bistro, czyli kącik gastronomiczny, w którym klienci, przy okazji zakupów, mogą zjeść hot doga czy napić się kawy. Pomysł ten spotkał się z dużym zainteresowaniem zarówno konsumentów, jak i samych detalistów. Koncept ABC Mini Bistro funkcjonuje już w około 300 placówkach.



(HUW)

Wiadomości Handlowe, Nr 2 (122) Luty 2013

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.