Do ABC przyłącza się ponad 700 sklepów rocznie
– Coraz więcej właścicieli sklepów docenia nasz partnerski system – z jednej strony zachowują pełną niezależność prowadzenia biznesów, z drugiej zwiększają konkurencyjność swoich placówek, dzięki wsparciu dużego hurtownika. To ważne w czasach silnej konkurencji ze strony dyskontów. Aby przetrwać, sklepy „po sąsiedzku” muszą unowocześniać się, być profesjonalne i agresywne cenowo – mówi Łukasz Chady, kierownik sieci ABC.
Franczyzobiorcy, którzy zdecydują się na współpracę z ABC, otrzymują m.in. wizualizację zewnętrzną obiektu, dystrybucję gazetki reklamowej, plakaty promocyjne, szkolenia czy udział w spotkaniach integracyjnych. Ponadto uzyskują atrakcyjne rabaty w hurtowniach Eurocash. Przynależność do sieci wiąże się jedynie z comiesięczną opłatą marketingową w wysokości 200 zł, nie jest natomiast związana z żadnymi kosztami wstępnymi, opłatami za licencje, czy dostosowanie sklepu do standardów sieci.
W 2012 roku operator wprowadził na szeroką skalę m.in. koncept ABC Mini Bistro, czyli kącik gastronomiczny, w którym klienci, przy okazji zakupów, mogą zjeść hot doga czy napić się kawy. Pomysł ten spotkał się z dużym zainteresowaniem zarówno konsumentów, jak i samych detalistów. Koncept ABC Mini Bistro funkcjonuje już w około 300 placówkach.
(HUW)
Wiadomości Handlowe, Nr 2 (122) Luty 2013
5