17.01.2019/10:59

Dominik Branny, prezes Makro Polska: Dynamicznie rośniemy w obszarze dostaw

Dominik Branny, prezes zarządu Makro C&C Polska zapowiada, że wśród priorytetów na 2019 r. prowadzonej przez niego spółki jest konsekwentny rozwój wielokanałowego modelu sprzedaży, który doskonale się sprawdza w obecnych realiach rynkowych. Firma będzie także mocno walczyła utrzymanie wysokiej dynamiki działania i poprawę efektywności biznesu.

Dominik Branny, prezes zarządu Makro C&C Polska podkreśla w komentarzu dla portalu wiadomoscihandlowe.pl, że minionym roku firma wzmocniła swój wielokanałowy model działania, który – jak wskazał prezes  - doskonale się sprawdza w obecnych realiach rynkowych.

- W nazwie naszej firmy pozostało co prawda określenie Cash & Carry, jednak dynamicznie rośniemy w obszarze dostaw, z opcją kredytowania i zakupów online. Nasza strategia niezmiennie opiera się na klientach sektora tradycyjnego handlu jak i gastronomii – mówi Dominik Branny.

I dodaje: - W minionym roku skupiliśmy się na jakościowym, zrównoważonym wzroście sieci ODIDO. Kontynuowaliśmy także rozwój rozwiązań wspierających konkurencyjność sklepów ODIDO. Pod koniec roku uruchomiliśmy platformę makrodlahandlu.pl, która gwarantuje naszym klientom dostęp do informacji o najnowszych ofertach, aktualnych rabatach i promocjach, nowościach produktowych w asortymencie marki własnej oraz konkursach.

- W sektorze horeca odnotowaliśmy kolejny rok stabilnego wzrostu. Stawiamy na digitalizację, także w nim. Tylko w 2018 roku w ramach współpracy z klientami sektora gastronomicznego stworzyliśmy dla nich ponad siedem i pół tysiąc profesjonalnych witryn internetowych – mówi z dumą Dominik Branny.

Szef Makro C&C Polska odniósł się także do wyzwań stojących przed firmą w roku obecnym, a także strategii spółki na 2019 rok. – Główne założenia naszej strategii pozostają bez zmian, będziemy m.in. konsekwentnie - jak w latach poprzednich rozwijać nasz model wielokanałowy. Myślę, że wyzwaniem w bieżącym roku będzie dla nas utrzymanie wysokiej dynamiki działania, aby ten rok okazał się jeszcze bardziej efektywny dla zespołu Makro niż poprzedni. Rynek pracy jest pełen wyzwań, dlatego skupiamy się na licznych programach kompetencyjnych dla pracowników. Nie bez znaczenie pozostaje także zakaz handlu w niedzielę – podsumowuje Dominik Branny.

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Paulina 13.09.2020

    Panie Szanowny Dominiku wymienić wszystkich kierowników, na młodych ambitnych którym chce się pracować jak zwykłym pracowniką i wtedy jest zespół bo wszyscy dają z siebie max a menedżerów na zwykłych pracowników i jest wzrost o 20% i tak samo z koordynatorami oni nic nie robią tylko siedzą a potem zwykły pracownik pracuję za trzech i idzie na l4.A koordynator udaję że jest zacharowany ściągnie sobie wózkiem widłowym dla siebie towar z półki do zamówienia niby zrobi jedno po chwili podejdzie do niego zwykły pracownik , ściągnąłbyś mi produkt bo nie ma na półce, koordynator delivery na to idź na dział ich proś a na dziale konserw, przecież wy macie na delivery wózkowych to niech wam ściągają...i tak właśnie wygląda jak koordynatorów jest za dużo wszyscy wszystko mają gdzieś. A ankieta jest nic nie warta jeśli stoi nad Tobą koordynator i Kierownik i proszą Cie daj odpowiedzi tak.. bo po co mamy Cię szkolić jeszcze raz....

  • gapcio 17.01.2019

    Wszystkim rosnie a sklepy zamykają ?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.