09.11.2020/13:33

Ekspresowa dostawa z Decathlona w odpowiedzi na zamknięcie sklepów

Markety sportowe Decathlon są zamknięte w związku z wprowadzonym w sobotę, 9 listopada br. rządowym rozporządzeniem. Firma wprowadza w związku z tym ekspresową dostawę ze sklepów.

Jak podał Decathlon, do wprowadzonych w pierwszej fazie pandemii usług Click&Collect 1H i Click&Collect DRIVE, sieć uruchomiła właśnie dostawę ekspresową, dzięki której zamówienie dostarczane jest do klientów w ciągu 2 godzin od jego złożenia na decathlon.pl. Obecnie taka forma dostawy funkcjonuje w wybranych regionach: w Warszawie, Trójmieście, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Krakowie i na Śląsku.

Maciej Kozik, kierownik działu logistyki i płatności e-commerce powiedział, że w odpowiedzi na oczekiwania konsumentów firma błyskawicznie uruchomiła kolejną formę dostaw.

Decathlon, oprócz wyżej wymienionych usług, umożliwia odbiór zamówień internetowych ze specjalnych samoobsługowych skrytek. Jest to możliwe na razie w czterech sklepach w Polsce: Kraków Plaza, Warszawa Targówek, Warszawa Ostrobramska, Gdańsk Przymorze. Po złożeniu zamówienia klient dostaje sms i e-mail z kodem do skrytki, a następnie samodzielnie, bez stania w kolejce, odbiera swoje zamówienie w C&C BOX.

Decathlon musiał zamknąć niemal wszystkie sklepy w związku z obostrzeniami wprowadzonymi przez Radę Ministrów i wchodzącymi w życie 7 listopada br. Zamknięte zostały sklepy wielkopowierzchniowe o powierzchni powyżej 2 tys. mkw. Nadal działa 9 mniejszych sklepów Decathlon: w Wałbrzychu (Szczawno – Zdrój), Bytomiu, Legnicy, Płocku, Poznaniu (Komorniki), Kaliszu, Pile, Gnieźnie i Kielcach.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Anonimowy 26.01.2021

    Porazka

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także