Douglas rusza z platformą marketplace i programem dla dostawców. Projekt ruszy także w Polsce?
Sieć perfumerii Douglas wprowadziła ekskluzywny program dla partnerów biznesowych, uruchamiając równocześnie pierwszą w Europie platformę typu marketplace dla produktów kosmetycznych. Program rusza w Niemczech i będzie sukcesywnie wdrażany na kolejne międzynarodowe rynki, na których działa sieć Douglas.
Dzięki temu rozwiązaniu Douglas poszerzy w sklepie internetowym asortyment około 50 000 najwyższej jakości produktów o marki wybranych partnerów. Ponadto około 20 innych partnerów przygotowuje się do sprzedaży swoich produktów za pośrednictwem sklepu internetowego Douglas w Niemczech.
Jednocześnie Douglas prowadzi również negocjacje z kolejnymi 100 potencjalnymi partnerami. Partnerzy programu są starannie wyselekcjonowani i muszą spełniać wysokie standardy jakości.
- Gospodarka oparta o platformy sprzedażowe to model biznesowy przyszłości. Uruchamiając nasz program partnerski i platformę typu marketplace wchodzimy w decydującą fazę transformacji cyfrowej naszej firmy. Douglas staje się platformą, która pozwali nam z powodzeniem umocnić naszą pozycję jako lidera branży kosmetycznej - mówi Tina Müller, CEO Grupy Douglas.
1 komentarz
-
08.11.2019
Ostatnio wprowadziłam program sprzedażowy z (fragment komentarza niezgodny z regulaminem forum) w firmie, jak dotychczas nieźle działa
12