29.10.2018/15:08

DPD stosuje praktyki niezgodne z prawem? Rzecznik konsumentów interweniuje

Miejski Rzecznik Konsumentów w Bydgoszczy zwrócił się do firmy DPD Polska z wezwaniem do zaprzestania stosowania praktyk niezgodnych z prawem. Chodzi o wewnętrzny regulamin firmy, który umożliwia złożenie reklamacji wyłącznie zleceniodawcy, a nie faktycznemu nadawcy paczki. To kontynuacja sprawy, o której redakcję wiadomoscihandlowe.pl poinformował jeden z czytelników.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • wkurzony 22.10.2020

    To to jeszcze nic dpd teraz nie dostarcza w ogóle paczek twierdzi że adres jest nieprawidłowy odsyła do nadawcy i każe sobie za to płacić

  • nad 30.10.2018

    to samo robi inpost z furgonetką, za zgubione czy zniszczone paczki nie odpowiada nikt

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.