29.10.2018/15:08

DPD stosuje praktyki niezgodne z prawem? Rzecznik konsumentów interweniuje

Miejski Rzecznik Konsumentów w Bydgoszczy zwrócił się do firmy DPD Polska z wezwaniem do zaprzestania stosowania praktyk niezgodnych z prawem. Chodzi o wewnętrzny regulamin firmy, który umożliwia złożenie reklamacji wyłącznie zleceniodawcy, a nie faktycznemu nadawcy paczki. To kontynuacja sprawy, o której redakcję wiadomoscihandlowe.pl poinformował jeden z czytelników.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Bea 12.07.2021

    Zgadzam się najgorsza firma nie dająca o przesyłki i pozostwiajaca je byle komu ale nie koniecznie osobie do której jest kierowana paczka A.potem.szukam.paczki.....Nie zawsze można ja puzniej odnaleźć...Nie polecam o w.dodatku nie.przyjemna.opsluga zwłaszcza.ta sztuczna inteligencja hi nic człowiek się nie dowie

  • wkurzony 22.10.2020

    To to jeszcze nic dpd teraz nie dostarcza w ogóle paczek twierdzi że adres jest nieprawidłowy odsyła do nadawcy i każe sobie za to płacić

  • nad 30.10.2018

    to samo robi inpost z furgonetką, za zgubione czy zniszczone paczki nie odpowiada nikt

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.