29.10.2018/15:08

DPD stosuje praktyki niezgodne z prawem? Rzecznik konsumentów interweniuje

Miejski Rzecznik Konsumentów w Bydgoszczy zwrócił się do firmy DPD Polska z wezwaniem do zaprzestania stosowania praktyk niezgodnych z prawem. Chodzi o wewnętrzny regulamin firmy, który umożliwia złożenie reklamacji wyłącznie zleceniodawcy, a nie faktycznemu nadawcy paczki. To kontynuacja sprawy, o której redakcję wiadomoscihandlowe.pl poinformował jeden z czytelników.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

6 komentarzy

  • Km 28.10.2022

    Do mnie miała być dostarczona paczka,kurier zadzwonił tel. Ja nie odebrałam bo odkurzałam mieszkanie, po paru minutach oddzwoniłam i usłyszałam że nie chce mu się wracać bo to paczka za pobraniem I że bym podjechała do miasteczka oddalonego4-5km ,ja nie mam auta żeby pojechać ale go to nie interesuje, co to za różnica czy za pobraniem czy opłacona tyle samo się płaci za przesyłkę ... ...

  • mecenasdz 08.08.2022

    Ja czekam już 7 dni na paczkę, która miała dojść w następnym dniu. Najgorsza firma kurierska!

  • wnerwiony 06.06.2022

    Moja paczka jest już miesiąc na magazynie w Białymstoku i dalej niema rokowań na dostarczenie jej bo twierdzą że niemają transportu

  • Bea 12.07.2021

    Zgadzam się najgorsza firma nie dająca o przesyłki i pozostwiajaca je byle komu ale nie koniecznie osobie do której jest kierowana paczka A.potem.szukam.paczki.....Nie zawsze można ja puzniej odnaleźć...Nie polecam o w.dodatku nie.przyjemna.opsluga zwłaszcza.ta sztuczna inteligencja hi nic człowiek się nie dowie

  • wkurzony 22.10.2020

    To to jeszcze nic dpd teraz nie dostarcza w ogóle paczek twierdzi że adres jest nieprawidłowy odsyła do nadawcy i każe sobie za to płacić

  • nad 30.10.2018

    to samo robi inpost z furgonetką, za zgubione czy zniszczone paczki nie odpowiada nikt

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.