30.08.2018/15:32

DPD uruchomił sklep internetowy

Firma kurierska DPD Polska wprowadziła nowe narzędzie do zamawiania opakowań. Uruchomiono specjalny sklep internetowy.

Użytkownicy mogą zamówić opakowania oferowane w ramach umowy, takie jak dox czy mały pak, ale także dodatkowe, takie jak np. kartony czy folia bąbelkowa.

Sklep działa jako część serwisu dpd.com.pl. By skorzystać z jego oferty, klienci nie muszą zakładać nowego konta w e-sklepie, ponieważ wszystkie dane zostają automatycznie przeniesione z aplikacji DPD Online - systemu do nadawania przesyłek i zamawiania kuriera.

– Witryna DPD Polska jest kolejną odpowiedzią na potrzeby i wymagania naszych klientów – sklepów internetowych. Ze względu na to, że właściwe opakowanie wysyłanych przedmiotów jest kluczowe dla bezpieczeństwa przesyłki, warto przykładać do tej czynności odpowiednią wagę i korzystać z profesjonalnych materiałów – zapewnia Rafał Nawłoka, prezes zarządu DPD Polska.

Sklep internetowy w pierwszych 48 godzinach od jego uruchomienia odwiedziło ponad 5 tys. użytkowników, a niemal 2 tys. klientów dokonało pierwszego logowania. W tym czasie złożonych zostało prawie tysiąc zamówień.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.