Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

02.05.2016 / 15:04
StoryEditor

Dr. Beckmann bije sprzedażowe rekordy w Polsce

()

Delta Pronatura, właściciel takich marek jak Dr. Beckmann, Blistex, Bullrich i Bi-Oil, zamknęła ub.r. z przychodami zbliżonymi do 200 mln euro.
85 proc. z nich wygene...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.10.2025 / 09:10
StoryEditor
Eurocash buduje w sklepach infrastrukturę pod retail media
Sklep sieci Groszek rozwijanej przez Grupę Eurocash (fot. Eurocash)

Sklepy z Grupy Eurocash przechodzą transformację cyfrową. Do końca roku w placówkach ABC, Groszek i Euro Sklep pojawić ma się 4 tys. ekranów LED. Pozwolą komunikować promocję, ale w przyszłości mogą się też stać platformą retail media.

– Obecnie podejmowane działania mają na celu unowocześnienie naszych sklepów. Staramy się, aby nasze sklepy były bardziej widoczne, atrakcyjne i konkurencyjne, również pod wzglę...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.10.2025 / 08:23
StoryEditor
TOP 10 wiadomości tygodnia: Biedronka, Eurocash, Polomarket, Netto, Chorten, Stokrotka, Nestlé, Grupa Żywiec, Bunge, opłata cukrowa, ograniczenia w sprzedaży alkoholu, inflacja
Sprawdź, co wydarzyło się w ostatnich dniach w handlu i branży FMCG (fot. Shutterstock, materiały prasowe)

Eurocash, Polomarket, Netto i Chorten tworzą wspólną grupę zakupową. Właściciel Biedronki kupuje producenta warzyw i owoców, a właściciel Stokrotki restrukturyzuje biznes. Rośnie napięcie na linii Biedronka - Henryk Kania. Grupa Żywiec zamyka Browar Namysłów. Nestlé zwalnia tysiące pracowników. Prezes UOKiK stawia zarzuty producentowi oleju Kujawskiego. GUS Podaje najnowsze dane o inflacji. Rząd podnosi opłatę cukrową i pracuje nad ograniczeniami w sprzedaży oraz promocji alkoholu. To tylko niektóre wydarzenia i tematy, jakimi żył handel i branża FMCG w minionym tygodniu.

1. Nestlé zwolni 16 000 pracowników w ciągu dwóch lat. Prezes wyjaśnia, dlaczego to zrobi

Nestlé, największa na świecie firma spożywcza, właściciel marek takich jak KitKa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2025 00:22