25.04.2017/12:16

Drogerie Jawa rozwija sieć sklepów własnych

Sieć Jawa mocno postawiła na rozwój sklepów własnych. Dzięki temu, że ma nad nimi pełną kontrolę może realizować określone obroty i plany sprzedaży zakontraktowane z producentami. – Uzyskujemy potencjał zakupowy potrzebny do negocjacji i podpisywania umów z najsilniejszymi graczami – koncernami – mówi Paweł Drewnowski, dyrektor sieci Jawa.

Od 31 marca w Bełchatowie, przy ul. Czyżewskiego 1, działa własny sklep sieci i czwarta Jawa na terenie województwa łódzkiego. Drogeria (na zdjęciu) ma 145 mkw. powierzchni i została zaprojektowana według obowiązującego floor planu. Kolejny sklep będący własnością sieci został otwarty 21 kwietnia w Żninie w woj. kujawsko-pomorskim.

Następna drogeria powstanie we Włocławku. Zarząd sieci zaplanował otwieranie 2 nowych drogerii miesięcznie. Plany uzależnione są jednak od dostępności wolnych lokali. – Jest ich na rynku bardzo dużo, ale my wybieramy tylko te miejsca, które od razu gwarantują rentowność biznesu – mówi Paweł Drewnowski. Firma zamierza także wzmacniać pion sklepów związanych z siecią twardą franczyzą.

Sieć Jawa działa na polskim rynku od 2013 roku. Pod jej szyldem występuje obecnie ok. 900 punktów. Ponad 100 to drogerie, w tym 29 drogerie własne, 6 franczyzowych drogerii zintegrowanych (twarda franczyza) oraz 72 drogerie partnerskie. Sieć zarządza także stoiskami kosmetycznymi w marketach w ramach projektu Jawa Czysto i Pięknie.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.