19.05.2018/20:00

Drogerie Polskie - oferta franczyzowa 2018

NAZWA SIECI: DP Drogerie Polskie sp. z o.o.
CENTRALA: ul. Rolnicza 137, 44 336 Jastrzębie Zdrój, tel. 32 471 00 34
OSOBA ODPOWIEDZIALNA ZA FRANCZYZĘ: Leszek Szwajcowski – Wiceprezes Zarządu, tel. 607 381 801, e-mail: leszek.szwajcowski@drogeriepolskie.pl
LICZBA SKLEPÓW: 310
ŚREDNIA POWIERZCHNIA SPRZEDAŻY SKLEPU: 100 mkw.
ASORTYMENT: około 11 000 SKU
MAGAZYN CENTRALNY: Błysk, Jastrzębie-Zdrój, Waldi, Komorniki k. Poznania
ŚREDNIA WARTOŚĆ KOSZYKA ZAKUPÓW: około 25 zł
WSPÓLNY PROGRAM KOMPUTEROWY: PC Market
ROK POWSTANIA SIECI: 2010
ZASIĘG TERYTORIALNY: Ogólnopolski

WYMAGANIA WOBEC KANDYDATA NA FRANCZYZOBIORCĘ
- Posiadanie punktu handlowego w atrakcyjnej lokalizacji.
- Stabilna sytuacja finansowa.
- Wysoki stopień identyfikacji z potrzebą funkcjonowania w ramach ogólnopolskiej sieci handlowej.
- Realizowanie polityki marketingowej sieci DP.

CO SIEĆ DROGERIE POLSKIE OFERUJE  SWOIM PARTNEROM FRANCZYZOWYM?
1. Aranżacja wnętrza
- projekt i aranżacja powierzchni handlowej (kolor ścian, kolor i rodzaj podłogi, stanowisko kasowe, system sprzedażowy, rodzaj oświetlenia)
- planogram sklepu z podziałem na kategorie produktowe
- elementy wizualizacji wewnętrznej obowiązujące w sieci DP
2. Wizualizacja sklepu
- kaseton zewnętrzny podświetlany z logo DP Drogerie Polskie
- kategoryzacje produktów
3. Materiały eksploatacyjno-reklamowe
- ubiór dla personelu
- stopery promocyjne
- koszyki zakupowe
- torby na zakupy i torebki prezentowe
- zawieszki sufitowe
- bilonownica
- ramki plakatowe w formacie A1
4. Pakiet szkoleń
- szkolenia asortymentowe organizowane cyklicznie przy współudziale producentów
- szkolenia podnoszące kwalifikacje personelu oraz jakość obsługi (doradztwo, wizaż) przeprowadzane przez własnych szkoleniowców lub/i przy współudziale producentów
5. Wsparcie marketingowe
- comiesięczna gazetka promocyjna kolportowana do skrzynek pocztowych w nakładzie wynoszącym 750 000 szt.
- działania eventowe (otwarcia, urodziny sklepu)
- akcje na wyłączność sieci DP dodatkowo komunikowane w prasie konsumenckiej lub telewizji
- innowacyjny system lojalnościowy Core Coupon oparty na drukowaniu konsumentom indywidualnych kuponów promocyjnych
- działania promocyjne na Instagramie, Facebooku, stronie www
- Radio DP (bezpłatnie odtwarzana muzyka w sklepach DP przeplatana spotami reklamowymi)
- konferencje handlowe dla uczestników sieci
- wyjazdy integracyjne (Lato na Bogato)
6. System wynagrodzeń retrospektywnych
- Bonus retrospektywny rozliczany kwartalnie, wypłacany uczestnikom sieci.
7. Komunikacja w ramach sieci
- stały kontakt koordynatora z personelem i właścicielem sklepu
- stały kontakt Reprezentanta Handlowego z personelem i właścicielem sklepu
- platforma internetowa do bieżącego kontaktu
8. O czym decyduje franczyzobiorca?
- Franczyzobiorca decyduje o dodatkowej ofercie asortymentowej dostosowanej do lokalnych potrzeb, upodobań konsumentów.
9. Inne aspekty współpracy ważne dla franczyzodawcy
W obliczu zagranicznej konkurencji chcemy zachować rodzimy handel tradycyjny, który stanowi ważny kapitał zarówno w wymiarze ekonomicznym, jak i społecznym. Pragniemy pokazać, jak wiele polscy przedsiębiorcy mają do zaoferowania swoim klientom i partnerom handlowym, zachowując własną, wypracowaną przez lata markę skupioną wokół rozpoznawalnego logo DP Drogerie Polskie.

JAK PRZYSTĄPIĆ DO SIECI DROGERIE POLSKIE?
Leszek Szwajcowski, tel. 607 381 801
e-mail: leszek.szwajcowski@drogeriepolskie.pl

Materiał partnera "Przewodnika franczyzowego 2018".

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.