15.11.2020/16:24

Drugi etap kampanii crowdinvestingowej Mazurskiej Manufaktury. Firma liczy na 2,2 mln zł

Producent mocnych alkoholi kraftowych oraz środków dezynfekujących Mazurska Manufaktura rozpoczął drugi etap kampanii crowdinvestingowej.

Dzięki emisji kolejnej transzy akcji serii E firma chce zebrać 2,2 mln zł, które ma przeznaczyć na renowację zabytkowego browaru w Szczytnie i uruchomienie produkcji piwa.

Jeszcze w tym roku Mazurska Manufaktura planuje złożenie wniosku o wprowadzenie akcji Spółki do obrotu zorganizowanego na rynku NewConnect.

Mazurska Manufaktura jest rodzinną firmą, która rozwija na polskim rynku dwie marki: Mazurską Manufakturę Alkoholi, specjalizującą się w produkcji rzemieślniczych alkoholi mocnych klasy premium, oraz MM Hygienic, oferującą środki biobójcze i dezynfekujące.

Spółka nabyła ponad 100-letni, zabytkowy Browar w Szczytnie, na unowocześnienie którego pozyskała ponad 2,54 mln zł z emisji akcji reklamowanej w ramach ubiegłorocznej kampanii crowdfundingowej oraz 1,45 mln zł z emisji akcji oferowanych w ramach oferty prywatnej wśród swoich dotychczasowych akcjonariuszy.

Firma unowocześniła i doposażyła zakład w Szczytnie, rozbudowała portfolio o nowe produkty kraftowe, a także  uruchomiła markę MM Hygienic.

– Ostatnie miesiące to czas ciężkiej pracy, licznych inwestycji i wyzwań związanych m.in. z koronawirusem. Nasze wysiłki się opłaciły – możemy się dzisiaj pochwalić dobrymi wynikami finansowymi – 3. kwartał 2020 roku zakończyliśmy z zyskiem na poziomie 1,9 mln zł. Aż do 2 mln litrów alkoholu rocznie zwiększyły się z kolei możliwości produkcyjne naszego zakładu – mówi Jakub Gromek, prezes zarządu Mazurskiej Manufaktury.

Po zakończonym sukcesem pierwszym, zamkniętym etapie emisji, w którym spółka pozyskała zapisy na akcje serii E o wartości 2,2 mln zł, Mazurska Manufaktura S.A. rozpoczęła ofertę publiczną akcji. Cena emisyjna każdej akcji wynosi 35 zł. Minimalny poziom jednorazowego zapisu na akcje w drugiej transzy zapisów to 29 akcji.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także