12.12.2022 / 10:30
StoryEditor

Intermarche chce integrować rynek stacji paliw w Polsce. Operator ma ofertę dla niezależnych stacji i ambitne plany rozwoju w tym kanale sprzedaży

Marc Dherment, Dyrektor Generalny ITM Polska
- Duża część rynku paliwowego w Polsce to operatorzy niezależni, którzy podlegają takiej samej presji integracyjnej, jak detal spożywczy. Samodzielnie nie będą w stanie konkurować z wielkimi sieciami. Jedni będą zamykać biznesy, inni mogą wejść do franczyzy dużego gracza. My chcemy proponować opcję pośrednią, mniej kosztowną – dajemy rozpoznawalny szyld, dobrą ofertę cenową i produktową, a resztę pozostawiamy przedsiębiorcom, którzy zachowają pełną swobodę decyzyjną - mówi w wywiadzie dlaportalu wiadomoscihandlowe.pl Marc Dherment, dyrektor generalny Grupy Muszkieterów.

Grupa Muszkieterów mocno inwestuje w rozwój sieci stacji paliw. Jak wyglądają plany na najbliższe lata?

Dziś mamy niespełna 70 stacji paliw, to jest zarazem bardzo dużo i ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Łukasz Stępniak
Konrad Kaszuba
18.12.2025 / 21:30
StoryEditor
Kaufland uruchamia K-Scan we wszystkich sklepach. Wartość koszyka dwukrotnie wyższa

Szybkość, spokój i przewidywalność – tego dziś oczekują Polacy od zakupów stacjonarnych. Jak pokazują badania, tradycyjna wizyta w sklepie coraz częściej kojarzy się z pośpiechem, tłokiem i długimi kolejkami. Kaufland odpowiada na te potrzeby, uruchamiając usługę K-Scan we wszystkich sklepach w Polsce.

Usługa K-Scan Kauflandu umożliwia klientom samodzielne skanowanie produktów w trakcie zakupów oraz bieżący podgląd wartości koszyka. Dzięki temu proces zakupowy staje się krótsz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.12.2025 / 16:04
StoryEditor
Były prezes Carrefour Polska pokieruje hipermarketami sieci we Francji
Logo Carrefoura (fot. nito/Shutterstock)

Christophe Rabatel, były prezes Carrefour Polska, wraca do Francji, by pokierować działem hipermarketów. Ostatnie lata spędził we Włoszech, ale Carrefour właśnie sprzedał tam swoje sklepy.

Rabatel pracował w Polsce w latach 2018-2020. Swoją przygodę zawodową zaczynał we francuskim oddziale Deloitte, później pracował m.in. jako CFO Carrefoura w Turcji oraz prezes C...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. grudzień 2025 23:38