11.07.2018/10:28

Dwie trzecie Polaków nie zna żadnego e-sklepu spożywczego

Najlepiej rozpoznawalną marką spośród wszystkich polskich e-serwisów jest Allegro. Natomiast wśród serwisów zagranicz­nych najczęściej wskazywany jest serwis AliExpress, rozpoznawany spontanicznie przez 30 proc. spośród osób, które dokonały zakupów na serwisach zagranicznych w ciągu ostatnich 6 miesięcy. Najsłabiej rozpoznawalna jest branża e-grocery. Tylko 34 proc. badanych było w stanie spontanicznie wymienić nazwę e-sklepu spożywczego. To dane z raportu Gemius, E-commerce w Polsce 2018.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • erko 22.07.2018

    Ja ide najpierw do nich, a potem patrzę na neta, bo czasem na stronce inne promki niż w sklepie się da upolować

  • jan 21.07.2018

    pewnie, albo osobićsie wpaśc do sklepu albo kupować to samo co znajomi.

  • strak 16.07.2018

    Podobnie, ale elektronikę też, bo musze wcześniej dotknąć i obejrzeć.

  • lucek 12.07.2018

    Spożywkę to kupuję stacjonarnie bo nigdy nie wiem czego potrzebuję. Elektronikę za to zawsze online w media expercie.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.