23.05.2017/12:05

Dyrektor w PwC Polska: tworzenie strategii w handlu przypomina dziś błądzenie po ciemku

Trudno podejmować decyzje strategiczne, nie znając ostatecznego kształtu przepisów bezpośrednio dotyczących rynku – przekonywał Grzegorz Łaptaś, dyrektor w Dziale Usług Doradczych PwC Polska podczas 10. Kongresu Rynku FMCG.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • zbyszek52 21.06.2017

    Może i miało być dobrze, ale wychodzi jak zawsze czyli źle. Oczywiście stratni będą na tym zwykli ludzie i rodzinne interesy

  • ludowiec 28.05.2017

    Tego ruchu z niedzieli małe polskie sklepy franczyzowe niestety nie nadrobią, bo do nich ludzie przychodzą bez planu, jak im czegoś zabraknie.

  • olek 28.05.2017

    PiS mąci przedsiębiorcom tą ustawą o zakazie handlu i nie daje im poczucia stabilnosci, a to jest mega ważne przy prowadzeniu własnego biznesu

  • mirosław 27.05.2017

    Wynika z tego, że ustawa o zakazie handlu przysłuży się zagranicznym hipermarketom, a zaszkodzi małym polskim sklepom, bo one nie nadrobią obrotów w inne dni tygodnia.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.