Dyrektor Żabki na KRFMCG 2018: Kreując ofertę wartości nacisk kładziemy na czas
Odnośnie budowania atrakcyjnej oferty sieci handlowych wiele się mówi o niskich cenach i wysokiej jakości, ale należy pamiętać także o wartości, jaką ma dla konsumentów czas – akcentował Jerzy Roguski, dyrektor handlowy sieci Żabka Polska podczas debaty „Polska rodzina na zakupach. Rodziny w centrum zainteresowania sieci handlowych i firm FMCG” na Kongresie Rynku FMCG 2018.
Ekspert zwrócił uwagę, że obecnie ponad 50 proc. polskich rodzin, to rodziny z jednym dzieckiem. – Często oboje rodziców pracuje a dziecko trzeba zawieźć i przywieźć ze szkoły, przedszkola czy np. z różnego rodzaju zajęć dodatkowych. Po prostu stale brakuje nam czasu. Zatem to na nim jest sens budować ofertę wartości – ocenił Jerzy Roguski. – Klient dobrze się czuje z dobrą ceną, to oczywiste. Byłbym hipokrytą, gdybym powiedział, że w Żabce to nie funkcjonuje. Mamy w promocji ponad 200 produktów, co dwa tygodnie – dodał.
Podkreślił jednak, że oferta w zakresie promocji nie musi się charakteryzować aż tak bardzo wyśrubowanymi cenami. – Ważne jest odpowiednie wyważenie jakości oferty produktowej oraz jej właściwe dopasowanie do misji sklepu, ale przede wszystkim, w przypadku sklepów convenience liczy się oszczędność czasu - zaznaczył dyrektor handlowy sieci Żabka Polska. - Czas jest coraz wyżej wyceniany, nie tylko przez ludzi zabieganych, ale także przez rodziny. Choć tak naprawdę, ludzie posiadający rodzinę są najbardziej zabiegani - podsumował.
1 komentarz
-
18.05.2018
Daj ludziom odpoczac w niedziele!!!
4