Dyrektywa Omnibus coraz bliżej. Rząd przyjął projekt przepisów mających chronić konsumentów przed nieuczciwymi praktykami handlowymi
21 czerwca Rada Ministrów zaakceptowała projekt przepisów, których celem jest przede wszystkim wyeliminowanie nadużyć w obszarze prezentowania cen towarów zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w internecie. Chodzi tu głównie o akcje promocyjne.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
- Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
- Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
1 komentarz
-
22.06.2022
Tam jest więcej podobnych bzdur w tej ustawie zabijającej handel detaliczny. Skończy się na monopolu Lidla, otrzymującego dotacje z Unii ( z naszych kieszeni) i EBRD (w sumie tez z naszych kieszeni). Ze „świetnych interesów” w Polsce zrezygnowali już: HIT, Geant/ Leader Price (Casino), Real, Plus, Globi, Rema1000, Hypernova i Albert (Ahold), Tesco, Billa, upadły Bomi, Alma, Markpol… następnych już widać … Sa na sprzedaż . Ale handel detaliczny nadal jest chłopcem do bicia . Odbije się to wszystkim czkawka - i dostawcom i Klientom i gospodarce.
3