20.09.2018/21:46

Dyskonty Jack’s. Jak wygląda broń Tesco na Lidla i Aldiego? [ZOBACZ ZDJĘCIA]

Tesco uruchomiło pierwsze dwa dyskonty pod szyldem Jack's. To ma być broń brytyjskiego operatora, która ma mu pomóc w starciu z Lidlem i Aldim, które systematycznie zwiększają udziały w brytyjskim rynku detalicznym. Czy Jack’s będzie sukcesem, czy niewypałem?

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • Xyz 22.09.2018

    Popatrzcie na zdjęcia klientów- zlot meneli.

  • Ble 22.09.2018

    Te piękne brytyjki... w Anglii mężczyzna powinni dawać dodatek do pensji szkodliwe z tytułu brzydoty ich kobiet

  • Praktyk 22.09.2018

    Nie tedy droga. Zwyciężyć z liderem upodabniając sie do niego? To sie nikomu nie Udalo. Klient moze wybrac oryginalnego Lidla albo “podrobke”... ciekawe co wybierze.

  • klient tesco 20.09.2018

    koncept private label już się skończył. Dyskonty mogą przetrwać ale muszą przestać wystawiać towary no name

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.