05.08.2016/11:32

Dyskonty kojarzą się lepiej niż sklepy osiedlowe i supermarkety

Z badania „Sieci handlowe oczami Polaków” wynika, że dyskonty mają w oczach klientów lepszy wizerunek niż pozostałe rodzaje sklepów.

Respondenci pytani o to, który rodzaj placówek handlowych ma najlepszy ich zdaniem wizerunek, najczęściej wskazywali dyskonty. Według 45 proc. pytanych, sieci takie jak Biedronka, Lidl czy Kaufland kojarzą się znacznie lepiej niż drugie w zestawieniu sklepy osiedlowe (19 proc.). Łączy się to z poziomem zaufania, ponieważ trzy wymienione powyżej sieci, cieszą się również największym zaufaniem wśród Polaków.

Dopiero na trzecim miejscu pod kątem wizerunkowym uplasowały się supermarkety oraz hipermarkety. Sieci Auchan, Carrefour czy Tesco postrzegane są pozytywnie pod względem tzw. Corporate Image przez 16 proc. zapytanych.

Z kolei sieci sklepów franczyzowych, takich jak Żabka czy Lewiatan budzą pozytywne skojarzenia u ok. 6 proc. wszystkich badanych.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.