25.11.2016/12:07

Dyskonty zdominowały handel chemią gospodarczą

Polacy wydali w 2015 roku około 10 mld zł na produkty chemiczne i 10,4 mld zł na kosmetyki. Dla porównania, wydatki na żywność przekroczyły 100 mld zł. Podobnie jak w handlu spożywczym również w przypadku produktów kosmetyczno-chemicznych bardzo odważnie poczynają sobie dyskonterzy.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.