16.11.2018 / 12:03
StoryEditor

Dzieci to świadomi konsumenci. Wyzwanie dla producentów i detalistów [NIELSEN]

(fot. freeimages.com)
Dzieci nie mają problemu we wskazaniu, które produkty codziennego użytku są ekologiczne, a które nie. Potrafią czytać etykiety i wiedzą, że zbyt sługi skład niczego dobrego nie wróży – wynika z badań Nielsena.

Celem badania było dowiedzieć się, co dzieci myślą o ekologii i jaką rolę odgrywa ona w ich codziennym życiu.

Małgorzata Głos, kierownik ds. kluczowych klientów w Nielsen...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2024 / 10:12
StoryEditor
Produkują makarony dla Biedronki, Lidla i Żabki. Teraz gromadzą gotówkę na akwizycje i inwestycje w aktywa produkcyjne
Zenon Daniłowski, prezes firmy Makarony Polskie (fot. mat. prasowe)
Makarony Polskie, notowany na GPW producent makaronów i dań gotowych, zakończył rok z wyższym stanem gotówki niż wszystkich zobowiązań finansowych. Wzrost generowanych marż wraz z rosnącą sprzedażą zapewniły utrzymanie wysokich dynamik wzrostu zysków, a akcjonariusze mogą liczyć na wzrost dywidendy oraz rozwój skali biznesu zarówno organicznie, jak również poprzez przejęcia komplementarnych podmiotów.

Grupa Makarony Polskie uzyskała w 2023 roku 354,8 mln zł przychodów ze sprzedaży, generując wzrost wyniku EBITDA o 36,5 proc. rdr, do 57,8 mln zł i zysku netto o 34,5 proc. rdr,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.04.2024 / 10:12
StoryEditor
Mleczarze z Podlasia spotkali się z wiceministrem rolnictwa. Rozmawiali o polityce dyskontów
Spotkanie przedstawicieli branży mleczarskiej z SM Mlekpol (fot. Mlekpol)
Znaczenie województwa podlaskiego dla polskiej branży mleczarskiej, trudne kwestie związane z Zielonym Ładem, wymiana handlowa z Ukrainą czy dumping stosowany przez dyskonty – to tematy, które poruszyła branża mleczarska podczas spotkania z wiceministrem rolnictwa i rozwoju wsi Stefanem Krajewskim. Doszło do niego w siedzibie Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Grajewie.

Debata, między innymi z udziałem prezesów i przewodniczących rad nadzorczych podlaskich spółdzielni mleczarskich oraz dostawców mleka, przebiegła w ramach wyjazdo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. kwiecień 2024 11:51