08.11.2018/07:58

Dzięki Unii konsumenci zmieniają preferencje względem mięsa

Europejczycy jedzą coraz więcej drobiu. To m.in. zasługa kampanii promocyjnych dofinansowanych przez Unię Europejską - pisze Rzeczpospolita.

Po raz pierwszy w historii drób znalazł się na pierwszym miejscu, jeśli chodzi o najbardziej popularne mięso w Europie. Najbardziej polubili je młodzi - w kategorii wiekowej 18-29 lat wybiera je aż 80 proc. badanych. Drób rządzi także w innych kategoriach, lecz nie z tak dużą przewagą nad wieprzowiną.

Jednym ze źródeł nowych trendów jest akcja promocyjna finansowania przez Unię. W tym roku na kampanie zostanie wydanych około 172 mln euro.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.