10.07.2019/15:50

Dzięki współpracy z Ocado sieć Marks & Spencer podwoi wielkość biznesu spożywczego

Brytyjska sieć Marks & Spencer ogłosiła plany podwojenia swojego biznesu spożywczego o wartości 6 mld funtów, po rozpoczęciu joint venture z internetowym sklepem spożywczym Ocado, w którym nabył 50 proc. udziałów w lutym tego roku. Sprzedaż marek należących do sieci Marks & Spencer ma ruszyć na Ocado we wrześniu 2020 r.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.