01.09.2016/08:38

Dziesięć sieci zdominowało rynek handlowy w Polsce

Na polskim rynku handlowym najszybszy wzrost od 2010 r. zanotowało 10 największych sieci. Od tamtej pory udało im się zwiększyć sprzedaż aż o około 60 proc. Niekwestionowanym liderem pod względem przychodów (38,5 mld zł w 2015) jest należąca do Jeronimo Martins Biedronka, której udziały w rynku handlu spożywczego w Polsce wynoszą już ponad 18,4 proc. - szacują eksperci firmy Roland Berger w raporcie "Handel spożywczy w Polsce w latach 2010-2020".

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

6 komentarzy

  • PL 22.01.2017

    tylko Lewiatan jest polski. wnioski wyciągnij sobie sam.

  • pawlica1 05.09.2016

    Szerokie omówienie, ale brak podania źródła

  • Hero 05.09.2016

    Wolę być skolonizowany przez Zachód niż przez dzikusów z PISu. Jakoś przez ostatnie 25 lat kolonizacji było mi dobrze i nie narzekałem. A to co wyrabia horda pisowska to zagrożenie dla swobód obywatelskich i bezpieczeństwa Polski. Bo słaba i odizolowana przez pisowców Polska może paść łupem sąsiadów jak 250 lat temu

  • Jacek 02.09.2016

    A Biedronka , Lidl to polska sieć ? Ma robolów polskich a zysk właściciel zagraniczny .Reklama nabijająca w butelkę Polaków .Przyjdz i dostaniesz 20 potem 30 zł jak zakupisz ,ale że to wytypowane tylko towary to nie poinformują .To tak jak bierzesz kredyt i nie masz czasu zapoznać się z malutkimi literkami na dole -a nuż przewidzą że nie dowidzisz.i już cię mają .A jaka pyszna łopatka z polskiej świni u nich !!!czy widzisz nocą jak z zachodu podjeżdża" polska" wieprzowina .

  • krzyś 02.09.2016

    Powinniśmy kupować produkty wyprodukowane w Polsce bez względu gdzie i kto to sprzedaje, to jest najważniejsze ... w kraju czy na świecie być ambasadorami produktów - made in poland .... :)
    ... kupować polską zdrową żywność, produkty z polskiej ziemi ...

  • v-e-r-k-a-82 01.09.2016

    Dobrze, że są jeszcze polskie sieci. Polacy powinni robić zakupy właśnie w nich. Musimy być patriotami ekonomicznymi bo inaczej zostaniemy skolonizowani przez zachód!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.