08.01.2021/10:41

E-gazetki handlowe z istotnym wpływem na decyzje zakupowe klientów

Jak wynika z badania Kantar Polska zrealizowanego dla Blix Awards, jakość gazetek handlowych wpływa na decyzje zakupowe większości e-użytkowników. Nie powinno dziwić, że dopasowanie takiej publikacji do smartfonu najbardziej zachęca do ponownego zapoznania się z ofertą. Okazało się także, że niemal 50 proc. respondentów dobrze ocenia oznaczenia promocji artykułów w gazetkach.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także