23.01.2017/16:41

E.Leclerc będzie rozwijał markę Marque Repère

Należąca do E.Leclerc linia marki własnej Marque Repère obchodzi 20-lecie istnienia, a detalista ma wobec niej ambitne plany.

Jak poinformował Michel-Edouard Leclerc, dyrektor generalny E.Leclerc, linia Marque Repère jest liderem sprzedaży zdrowej żywności. Sieć planuje wkrótce powiększyć ją o kolejne produkty organiczne oraz bezglutenowe.

Celem francuskiego detalisty jest również zredukowanie o połowę pestycydów używanych do produkcji surowców, z których powstają produkty marki własnej. Sieć daje sobie na to trzy lata.

W ub.r. sprzedaż marki Marque Repère wzrosła o 2,3 proc., przekraczając ponad 3,1 mld sprzedanych indeksów. 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.