10.10.2013 / 09:59
StoryEditor

E.Leclerc chce zrekompensować spadki sprzedaży markami własnymi

()
W drugim kw. br. sprzedaż produktów FMCG spadła zarówno w ujęciu ilościowym, jak i wartościowym. Jean-Philippe Marge, prezes E.Leclerc Polska, zdradził, że sieć najprawdopodobniej zamknie ten rok finansowy na zero, a jej celem jest obrona posiadanej pozycji na rynku – o wzrostach pomyśli dopiero w przyszłym roku – pisze „Puls Biznesu”.

Jedną z dróg do poprawy wyników ma być rozwój marek własnych, dających lepsze marże. Od 2009 roku produkty private labels notują corocznie dwucyfrowe wzrosty sprzedaży i obecnie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 75% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2024 12:00