31.01.2017/09:19

E.Leclerc chce zrobić rewolucję cenową na wszystkich frontach

Sieć sklepów E.Leclerc chce bardziej intensywnie włączyć się w walkę cenową na krajowym rynku detalicznym. Firma przygotowała właśnie katalog przecen na luty 2017.

W lutym sieć E.Leclerc chce przeprowadzić akcje promocyjne w każdej kategorii produktowej! Firma startuje za tydzień ze specjalnym katalogiem „Rewolucja cenowa”, pełnym okolicznościowych promocji (Walentynki, Dzień Pizzy, Dzień Kota) oraz super ofert cenowych dla jedzenia (w tym szerokiej gamy produktów świeżych), sprzętów i akcesoriów domowych, kosmetyków oraz środków czystości.  Akcja potrwa od 7 do 19 lutego lub do wyczerpania zapasów.

Stowarzyszenie E.Leclerc działa w Polsce od 1995 roku. Obecnie E.Leclerc zatrudnia ponad 4 800 pracowników w 45 sklepach znajdujących się w 41 miastach na terenie 16 województw. W roku 2015 sieć E.Leclerc osiągnęła obroty w wysokości 2,727 mld złotych.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.