17.09.2020/13:05

E.Leclerc w Galerii Przymorze z ogromnym wzrostem zakupów przez internet

Pandemia spowodowała dwukrotny wzrost obrotu i liczby klientów dokonujących zakupów przez Internet – wynika z danych sklepu E. Leclerc, znajdującego się w Galerii Przymorze.

Mieszkańcy Gdańska i Sopotu w czasie lockdownu chętnie korzystali z możliwości zrobienia zakupów przez Internet, z dowozem do domu. Z danych sklepu E. Leclerc znajdującego się w Galerii Przymorze wynika, że liczba klientów decydujących się na taki sposób zakupów podwoiła się względem czasów przed pojawieniem się koronawirusa.

- Najczęściej w koszyku pojawiają się artykuły spożywcze oraz środki higieniczne i dezynfekujące. Choć możemy już swobodnie kupować produkty w sklepach stacjonarnych, oczywiście przy zachowaniu zasad bezpieczeństwa, to liczba klientów internetowych gwałtownie nie spada. Klienci doceniają wygodę wynikającą z możliwości dokonania zakupów z dowozem, bez konieczności wychodzenia z domu i przewidujemy, że ten trend będzie się utrzymywał – mówi Lucyna Olejniczak, asystentka dyrektora E. Leclerc w Galerii Przymorze.

Branża handlowa musiała odnaleźć się w pandemicznej rzeczywistości w ekspresowym tempie. Już na początku kwietnia wprowadzone zostały obostrzenia, które polegały na ograniczeniu liczby klientów w sklepach. Mimo, że te przestały już obowiązywać, sklepy i galerie handlowe nadal stosują wysokie standardy bezpieczeństwa.

- Nie zaprzestajemy wysiłków mających na celu zminimalizowanie ryzyka zakażenia zarówno wśród klientów, jak i pracowników. Regularnie ozonujemy nasz obiekt, wprowadziliśmy dodatkową regularną dezynfekcję podłóg, korytarzy, koszy na śmieci, donic, klamek, poręczy – wszystkich tych powierzchni, które mogą stać się nośnikiem dla wirusa. Przy wejściach do centrum można znaleźć dozowniki z płynem dezynfekującym, a w strefie restauracyjnej naklejki, przypominające o konieczności zachowania bezpiecznego dystansu 2 metrów od pozostałych klientów. Na bieżąco wprowadzamy procedury, które w jeszcze większym stopniu wpływają na poprawę bezpieczeństwa naszych klientów – dodaje mówi Agnieszka Wojtaszczyk, dyrektor Galerii Przymorze.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także