24.01.2017/08:57

E.Leclerc wprowadził ciekawy koncept stoiska z whisky

Sieć E.Leclerc uruchomiła w swoim hipermarkecie na warszawskim Ursynowie potężne stoisko z whisky, uzupełnione o inne gatunki alkoholi mocnych. Oferta nowego – jak wydaje się tymczasowego – działu promocyjnego została wzbogacona o przekąski oraz akcesoria, które doskonale uzupełniają podstawowy asortyment stoiska.

Grupa E.Leclerc działa w Polsce od 1995 r. i obecnie E.Leclerc zatrudnia ponad 4800 pracowników w 44 sklepach znajdujących się w 40 miastach na terenie 16 województw. W roku 2015 sieć E.Leclerc osiągnęła obroty w wysokości 2,727 mld zł.

KLIKNIJ NA LINK I PRZECZYTAJ WIĘCEJ INFORMACJI NA TEMAT GRUPY E.LECLERC W POLSCE I NA ŚWIECIE

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.