20.09.2018/13:50

E.Leclerc wycofa z polskich sklepów plastikowe słomki do napojów i patyczki do uszu

Polski oddział sieci E.Leclerc zapowiedział, że do 2020 roku E.Leclerc wycofa ze sprzedaży słomki do napojów, patyczki do uszu, jednorazowe artykuły plastikowe m.in. sztućce, talerze, kubki sprzedawane pod marką własną.

Przedstawiciele sieci E.Leclerc podkreślają, że wycofanie ze sprzedaży słomek, patyczków, czy jednorazowych artykułów plastikowych pod marką własną to istotny element strategii firmy mającej na celu ochronę środowiska.

– Decydując się na ten krok, pokazujemy, że nie tylko reagujemy na wzrost świadomości konsumenckiej, ale chcemy również uczestniczyć w jej budowaniu. Wierzymy, że dzięki tej decyzji wpłyniemy na postawy naszych klientów oraz w konsekwencji – na zmniejszenie zanieczyszczenia mórz i oceanów – powiedział Jean-Philippe Magré, prezes zarządu E.Leclerc Polska.

Kilka tygodni temu o wycofaniu jednorazowych, plastikowych słomek do napojów poinformowała sieć Ikea, podobne działania podjęła sieć kawiarni Starbucks.

Obecnie E.Leclerc Polska zatrudnia ponad 5000 pracowników w 50 sklepach znajdujących się w 44 miastach na terenie 15 województw. Strategia biznesowa Stowarzyszenia E.Leclerc opiera się na trzech podstawowych filarach: rozwój sklepów już istniejących, zrzeszanie niezależnych partnerów oraz na zewnętrznym rozwoju. W roku 2017 E.Leclerc osiągnął obroty w wysokości 2,8 mld złotych.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.