19.09.2013/17:03

eHurtownia Tradisu - oszczędność czasu i pieniędzy

Po co jechać do hurtowni, kiedy to samo można załatwić przez Internet? O tym, że tak jest szybciej i taniej, przekonanych jest coraz więcej kupców.

eHurtownia to autorski system Tradisu, umożliwiający składanie zamówień przez komputer z dostępem do sieci, a także – dzięki aplikacji Mobiz – poprzez urządzenia mobilne, jak tablet czy smartfon. Detalista sam decyduje o tym, jakie informacje i w jakiej kolejności chce widzieć w ofercie. Program posiada bowiem możliwość sortowania oferty (alfabetycznie, według cen, indeksów, wysokości bonifikaty itp). Ułatwieniem jest także możliwość oglądania zdjęć produktów. Użytkownicy cenią w eHurtowni to, że zakupy są szybkie. – Błyskawiczne składanie zamówień i pobieranie faktur z systemu, reklamacje przez Internet a także możliwość sprawdzenia dostępności towaru w krótkim czasie od wysłania zamówienia – to atuty eHurtowni – wylicza Krystyna Czerwińska, kierowniczka sopockiego sklepu Arkadiusz z sieci Lewiatan Północ.

Bez wychodzenia ze sklepu

Z kolei Barbara Tlałka, kierowniczka Euro Sklepu w Bielsku­‑Białej, za największy atut eHurtowni uważa szeroki asortyment oraz liczne promocje, szczególnie produktów sezonowych, jak woda czy napoje. Detalistka wysoko ocenia łatwość składania zamówień w eHurtowni. – Obsługa systemu zakupów jest bardzo prosta i nie sprawia żadnych problemów – mówi Tlałka.

Dostęp do aplikacji ma każdy klient posiadający komputer z dostępem do Internetu. Wystarczy zalogować się na stronie internetowej (wersja online), by widzieć aktualną ofertę handlową i móc składać zamówienia przez 24 godziny na dobę, 365 dni w roku. Dla użytkowników, którzy wolą pracować bez konieczności ciągłego połączenia z siecią, firma udostępnia wersję offline programu, instalowaną na komputerze klienta. Dzięki zastosowaniu systemu kont właściciel może składać zamówienia dla kilku sklepów.

Justyna Kaminik, kierowniczka jednego z Groszków, najbardziej ceni to, że można robić zakupy bez wychodzenia ze sklepu. – To niesamowita oszczędność czasu. Odchodzi mi dojazd, szukanie towaru na półce, porównywanie cen i wiele innych czynności, które towarzyszą zakupom w tradycyjnej hurtowni. Wszystko ogranicza się do dwóch kliknięć: pierwszym wybieram produkty, drugim kupuję. I tyle wystarczy – do mnie należy tylko rozpakowanie towaru, który będzie dowieziony w ciągu jednego dnia. Nie muszę się już o nic więcej martwić – mówi detalistka.

Łatwiej decydować
Oprócz zakupów, system posiada także inne funkcje ułatwiające pracę w sklepie. Za pomocą narzędzia „marżownik” dla każdego towaru lub producenta można zdefiniować marżę stosowaną przez sklep. Umożliwia on także drukowanie etykiet zamówionych produktów. Natomiast osoby nie posiadające programu magazynowo­‑handlowego mogą korzystać z funkcji wystawiania faktur.

Właściciele sklepów chwalą sobie również możliwość szybkiego i łatwego porównywania cen. – Rozmawiam z przedstawicielem hurtowni, który proponuje mi np. czekoladę i jednocześnie sprawdzam, ile ten sam towar kosztuje w Tradisie. Dzięki temu łatwo mogę zdecydować, która oferta jest korzystniejsza. Jednak nie zawsze cena decyduje. Nieraz rezygnuję z trochę tańszego produktu u konkurencji, bo obsługa, jaką oferuje eHurtownia, jest dla mnie cenniejsza – dodaje Justyna Kaminik.
Ktoś może powiedzieć, że gdy nie bywa się w tradycyjnej hurtowni, ma się ograniczony kontakt z innymi detalistami, a co za tym idzie – mniej okazji do rozmowy, wymiany opinii na temat rynku, zmieniających się przepisów itp. Jednak, zdaniem właścicieli sklepów, system ma tyle zalet, że ta niedogodność zdaje się nie mieć znaczenia. – Oczywiście miło jest spotkać się i wymienić doświadczenia, albo poszukać porady u znajomego handlowca, ale od czego mamy telefony? A organizowane targi, zarówno te „tradisowe”, jak i nasze sieciowe, są okazją do spotkań oraz wymiany spostrzeżeń – mówi Barbara Tlałka. Podobnie myśli Beata Czyż ze sklepu Arkadiusz w Gdyni: – Wystarczają nam przedstawiciele handlowi, którzy odwiedzają sklepy. Dzięki nim poznajemy ciekawe oferty, umożliwiają nam oni także ewentualną wymianę towarów – mówi detalistka.



(HUW)

Wiadomości Handlowe, Nr 9 (128) Wrzesień 2013

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.