07.07.2017/11:00

Ekologiczne słodycze mają ogromny potencjał

Coraz większa liczba klientów oczekuje, że słodycze będą nie tylko bezglutenowe, ale również ekologiczne, wegańskie oraz ze zdrowymi składnikami – pisze „Puls Biznesu”.

Polacy wydają na produkty ekologiczne już ponad 1 mld zł rocznie, a wartość sprzedaży rośnie dwucyfrowo rok do roku. 

Słodycze, wciąż postrzegane jako niezdrowe, stanowią bardzo niewielką część tego rynku i dlatego są perspektywiczną kategorią. Producenci, którzy zaproponują zdrowsze zamienniki typowych słodyczy mogą liczyć na duże zainteresowanie klientów.

Trend chce wykorzystać debiutująca w sklepach w tym roku marka Super Krówka, oferująca tradycyjne krówki, ale produkowane z wegańskich, bezglutenowych i ekologicznych składników. Marka jest już dostępna w dyskontach Netto oraz Rossmannie, a w najbliższym czasie pojawi się w Piotrze i Pawle, Auchan oraz Carrefourze. W planach jest także wprowadzenie jej produktów na stacje benzynowe.

Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Piotr 10.07.2017

    Czekoladka ze zdjęcia to: Frey chocobloc orange. Do kupienia tylko w kilku krajach. Coś niebywałego - jak będziecie na lotniskach typu Mediolan, Geneva itp.to kupcie sobie ten block Freya. Gwarantuję wspaniałe przeżycia :)

  • klient 08.07.2017

    Chciałbym by producenci usunęli ze składów syrop glukozowo-fruktozowy!!!

  • klient 08.07.2017

    Chciałbym by producenci usunęli ze składów syrop glukozowo-fruktozowy!!!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.