02.10.2018 / 10:49
StoryEditor

Ekspert z PAiH: na wiele sposobów wspieramy eksport kosmetyków z Polski

Robert Zawadzki, zastępca dyrektora Departamentu Promocji Gospodarczej Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu na VI Forum Branży Kosmetycznej, 2 października 2018, Hotel Marriott, Warszawa (Fot. Wydawnictwo Gospodarcze)
Dysponujemy wieloma formami wsparcia i promocji polskich producentów kosmetyków na rynkach zagranicznych – przekonywał Robert Zawadzki, zastępca dyrektora Departamentu Promocji Gospodarczej Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu (PAIH) podczas wystąpienia na VI Forum Branży Kosmetycznej.

Robert Zawadzki, jeden z prelegentów VI Forum Branży Kosmetycznej, opowiadał, jak licznie zgromadzeni na widowni producenci i dystrybutorzy polskich kosmetyków mogą wykorzystać ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.09.2025 / 19:11
StoryEditor
Nowa strategia Żabki! Sieć celuje nawet w 27 tys. sklepów i zapowiada wypłatę dywidendy
Tomasz Suchański, Prezes Zarządu, Żabka Polska (Żabka Polska)

Grupa Żabka, największa sieć convenience w Europie, opublikowała aktualizację swojej strategii, która zapowiada radykalne przyspieszenie rozwoju organicznego oraz zmianę polityki alokacji kapitału, wprowadzając regularne wypłaty dywidendy. Szybki wzrost wsparty silną marżowością oraz atrakcyjnością modelu biznesowego przekłada się na ponadprzeciętną generację gotówki, co umożliwia jednocześnie redukcję zadłużenia i dzielenie się zyskiem z akcjonariuszami.

Żabka widzi potencjał na 27 tys. sklepów w Polsce i Rumunii

Żabka znacząco podnosi cele dotyczące rozwoju sieci, koncentrując się na ekspansji organicznej w Polsce i Rumunii...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.10.2025 / 16:18
StoryEditor
O której godzinie Polacy kupują alkohol? Statystyki dają do myślenia!
PanParagon sprawdził, kiedy w Polsce sprzedawany jest alkohol (fot. Shutterstock)

Zdecydowana większość zakupów alkoholowych w Polsce ma miejsce między godz. 6 a 22. A jak wygląda to w godzinach późniejszych? Sprawę przeanalizowali - w oparciu o paragony zakupowe - eksperci PanParagon.

PanParagon na potrzeby raportu przeanalizował dział paragonów zawierających alkohol w całkowitej liczbie transakcji, z podziałem na dni tygodnia i godziny. Jednak należy podkre...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. październik 2025 10:09