05.11.2019/15:55

Eksperyment Intermarche wykazał, że Francuzi są… robotami

Francuski detalista dowiódł za pośrednictwem pomysłowej kampanii, że Francuzi nie znają wielu warzyw. Wykorzystał w tym celu oprogramowanie typu captcha, blokujące dostęp botów do stron internetowych. Okazało się, że program musiał uznać wielu Francuzów za… roboty internetowe – relacjonuje serwis La Reclame.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.