18.03.2021/16:39

Eliza Firkowska, Brown-Forman: Wódka premium ma przed sobą długofalowy, stabilny wzrost [WYWIAD]

Ubiegły rok to czas dużego sprawdzianu dla całego rynku alkoholi. Po raz pierwszy musieliśmy zmierzyć się z tak nieprzewidywalną rzeczywistością. Nagle, niemal z dnia na dzień, pozamykały się istotne dla nas kanały dystrybucji, a konsumenci pozostali w domach – mówi Eliza Firkowska, marketing manager Finlandia Vodka.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
  • Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
  • Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Tak tak 19.03.2021

    Tak trzymajcie WH - promujcie alkoholizm... pieniądze za takie bełkot wywiadziki z pewnością nie śmierdzą

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także