02.10.2016/09:37

Empik będzie miał wkrótce 30 salonów Empik Future Store

Sieć salonów multimedialnych Empik uruchomiła w stołecznej Galerii Mokotów swój innowacyjny koncept sklepu Empik Future Store. Koncept i cały projekt sklepu powstał na podstawie badań rodzimego rynku oraz doświadczenia własne i światowych gigantów handlowych.

Empik wprowadza pionierskie rozwiązania, które umilą wizyty i ułatwią zakupy w salonach. – Docelowo metamorfozę przejdzie 30 największych sklepów, a każdy nowo otwarty Empik będzie tworzony w tej koncepcji. W mniejszych, istniejących lokalach zostaną wprowadzone kluczowe elementy projektu – tłumaczy Ewa Szmidt-Belcarz, prezes Empiku.

Do najważniejszych nowości należy interaktywne urządzenie multimedialne, które funkcjonuje jak personalny doradca każdego klienta. Ten wirtualny księgarz kompleksowo wyszukuje produkty, a następnie wyświetla mapę ze wskazówkami, jak do nich trafić. Jeśli danej pozycji nie ma akurat na półce – pokazuje inne salony, w których jest dostępna, a także umożliwia złożenie zamówienia z bezpłatną dostawą do Empiku.

Aplikacja podpowie także klientom, którzy nie mają sprecyzowanych oczekiwań. Jak to działa? Określamy kogo i z jakiej okazji obdarowujemy. Następnie wybieramy zainteresowania, a nawet ulubione marki osoby, której chcemy coś kupić i otrzymujemy gotowe pomysły w różnych kategoriach cenowych. Ponieważ Empik żyje tym, co się aktualnie dzieje w kulturze, salon będzie działać w rytmie trendów, premier i gorących tytułów. Na dużych ekranach w centrum sklepu będą prezentowane aktualności ze świata kultury i rozrywki: selekcja najważniejszych i najciekawszych propozycji, na które warto zwrócić uwagę.

Na zdjęciu: Ewa Szmidt-Belcarz, prezes Empiku

Badania przeprowadzone przez Empik wykazały, że aż 60% klientów odwiedza salony sieci dla przyjemności, szukając pomysłów na ciekawe spędzenie wolnego czasu, czy interesujących propozycji z bogatej oferty wydawniczej. Wiele osób przychodzi do Empiku, aby przejrzeć książki i prasę, dlatego w przestrzeni sklepowej pojawią się wygodne siedziska. Dla rodzin przygotowano wyjątkową strefę, w której dzieci znajdą niespodziankę skrywaną przez  pomarańczowy regał w kształcie litery „e”. To multimedialna książka o…książkach – ze stronami, na których, wśród animacji, znajdują się interaktywne elementy uruchamiane dotykiem. Wystarczy przyłożyć palec w oznaczonym miejscu i piramida odsłoni faraona, maszyna będzie drukować pełną parą, a pisarz zacznie stukać w klawiaturę. Po wykonaniu zadań, czytelnik przewraca kartkę i przenosi się do innego miejsca i czasu, gdzie czekają na niego kolejne tajemnice do odkrycia. Ale ta książka to nie tylko frajda dla maluchów, lecz przede wszystkim element programu edukacyjnego „Przecinek i Kropka”, dzięki któremu dzieci poznają historie pisma, dowiadują się jak powstają książki i zaprzyjaźniają się ze słowem pisanym.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.