Esotiq&Henderson chce uruchomić autonomiczny salon z bielizną. Firma obiecuje "maksymalnie intymne" zakupy
"Koncepcja sklepu autonomicznego jest istotnym elementem rozwijanego przez spółkę innowacyjnego modelu budowania relacji z klientkami, opartego o nowoczesne technologie" - podkreśla notowana na warszawskiej giełdzie spółka Esotiq&Henderson. Firma właśnie zawarła z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju umowę na dofinansowanie projektu związanego z technologiami, jakie mogą być wykorzystywane właśnie w bezobsługowych sklepach.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
6