24.10.2016/15:41

eStoreMedia poszerza współpracę z Nestlé

eStoreMedia, spółka specjalizująca się w zarządzaniu i tworzeniu multimedialnych treści produktowych na potrzeby e-commerce rozszerzyła współpracę z grupą Nestlé o markę Nespresso.

Do tej pory obie strony współpracowały w zakresie należącej do koncernu marki Purina. Teraz współpraca rozszerzyła się o markę Nespresso. Celem Nestlé jest zwiększenie sprzedaży ekspresów do kawy w internecie, dlatego firma szukała partnera, który wzmocni obecność produktów Nespresso w serwisie CENEO.

eStoreMedia podaje, że dzięki jej działaniom jakość kart produktów marki Purina w e-commerce znacząco się poprawiła. W niektórych serwisach produkty te wybiły się nawet na czołowe miejsca listy wyszukiwania Google.

eStoreMedia zajmuje się wspomaganiem marketów w prezentowaniu ich produktów w kanałach e-commerce. Obok badań obecności marek w sklepach internetowych oraz mediach typu „3rd-party”, firma oferuje usługę eStoreContent, wspierającą producentów oraz e-sklepy w atrakcyjnym oraz rzetelnym prezentowaniu produktów online. Do tej pory eStoreMedia dostarczała usługi dla takich marek, jak Microsoft, P&G, Nike czy Nestlé.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.