28.09.2016/08:44

Eurocash inwestuje w produkty marki własnej

Grupa Eurocash mocno inwestuje w rozwój produktów pod marką własną. Do końca 2016 roku operator chce wdrożyć nowy wizerunek produktów private label, które są oznaczone znakiem parasolowym Dobry Wybór, w tym m.in. marki Skarb Natury, Bahama, Mleczna Zagroda, Amelia, czy Mr Dog. Z produktów w segmencie ekonomicznym znak Dobry Wybór zniknie.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.