Eurocash na Retail&FMCG Congress 2021: analityka danych w centrum uwagi. Celem jest oferta detaliczna skrojona na miarę
Niezależni detaliści widzą potrzebę implementowania nowych technologii służących do pozyskiwania i analizy danych rynkowych. Komunikacja w świecie cyfrowym jest bardziej efektywna w porównaniu do gazetek drukowanych – powiedział Łukasz Juskowiak, dyrektor marketingu w Grupie Eurocash podczas debaty „Big data in retail”, która odbyła się w ramach Retail & FMCG Congress 2021 – Poland & CEE 2021.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
17.06.2021
Takie gadanie pokazuje jak EC jest w tyle za konkurencja , i zupełnie brak tam spójności . Wszystko o czym mówi ten chłopak działa już w innych sieciach od wielu lat .Hehe jakiś czas temu mówili , że planograny się nie liczą ,tylko różnorodne ustawienie produktów w każdym sklepie . Lepsza oferta to co ,wywalicie z półki towary , które się nie sprzedają i zastapicie je lepiej rotujacyni ?. A gdzie miejsce na nowości ,lepsze eksponowanie . Kluczem do sukcesu jest obserwowanie trendu żywieniowych populacji . Dodatkowo jak na wioskach (gdzie macie większość sklepów ) chcecie trafić do konsumenta z aplikacją ?
2