16.06.2021/12:04

Eurocash na Retail&FMCG Congress 2021: analityka danych w centrum uwagi. Celem jest oferta detaliczna skrojona na miarę

Niezależni detaliści widzą potrzebę implementowania nowych technologii służących do pozyskiwania i analizy danych rynkowych. Komunikacja w świecie cyfrowym jest bardziej efektywna w porównaniu do gazetek drukowanych – powiedział Łukasz Juskowiak, dyrektor marketingu w Grupie Eurocash podczas debaty „Big data in retail”, która odbyła się w ramach Retail & FMCG Congress 2021 – Poland & CEE 2021.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Łukasz 17.06.2021

    Takie gadanie pokazuje jak EC jest w tyle za konkurencja , i zupełnie brak tam spójności . Wszystko o czym mówi ten chłopak działa już w innych sieciach od wielu lat .Hehe jakiś czas temu mówili , że planograny się nie liczą ,tylko różnorodne ustawienie produktów w każdym sklepie . Lepsza oferta to co ,wywalicie z półki towary , które się nie sprzedają i zastapicie je lepiej rotujacyni ?. A gdzie miejsce na nowości ,lepsze eksponowanie . Kluczem do sukcesu jest obserwowanie trendu żywieniowych populacji . Dodatkowo jak na wioskach (gdzie macie większość sklepów ) chcecie trafić do konsumenta z aplikacją ?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także