Eurocash rusza z e-platformą dla handlu. Znamy szczegóły!
Grupa Eurocash zainwestowała 15 mln złotych w nową platformę eurocash.pl. Jak tłumaczą przedstawiciele firmy, projekt ma "odmienić życie klientów Eurocash Dystrybucja".
Wiedza o lokalnym rynku, w tym dane demograficzne, rankingi najlepiej sprzedających się produktów i podgląd gazetek konkurencji, najszybsza na rynku, „ucząca się” użytkownika wyszukiwarka towarów, inteligentne listy zakupowe, informacje o kampaniach telewizyjnych największych producentów FMCG czy możliwość zamawiania produktów bezpośrednio z interaktywnej gazetki promocyjnej – to tylko niektóre z funkcjonalności nowej platformy Eurocashu. Będzie to możliwe dzięki nowej platformie eurocash.pl, w którą Grupa Eurocash zainwestowała 15 mln zł.
– Dla Eurocash i całego rynku to moment przełomowy, od dziś właściciel sklepu małoformatowego ma więcej informacji o rynku niż dyrektor dużej, centralnie zarządzanej sieci handlowej – mówi Luis Amaral, prezes Grupy Eurocash.
Oznacza to, że nasz kolejny projekt przeszedł pomyślnie fazę testów, spełnia swoje zadanie i jest realnym wsparciem dla właścicieli sklepów w całej Polsce. Obniża ich koszty działalności i pozwala na koncentrację wysiłków na konsumencie. Od lat konsekwentnie zmieniamy oblicze polskiego handlu inwestując w rozwiązania, również z obszaru nowych technologii, które mają ułatwiać prowadzenie biznesu detalicznego przez niezależnych przedsiębiorców - eurocash.pl jest tego najlepszym przykładem – dodaje Luis Amaral.
Eurocash Dystrybucja to część Grupy Eurocash odpowiedzialna za aktywną dystrybucję. Od lat inwestuje w e-commerce. Kanały elektroniczne Eurocash Dystrybucja generują obecnie 3 mld zł obrotu rocznie.
Od 24 września klienci ECD mogą korzystać z eurocash.pl – platformy dla handlu niezależnego. Platforma eurocash.pl dostępna jest w trzech wersjach: online, cloud i mobile. W przyszłości planowane jest udostępnienie narzędzia klientom pozostałych jednostek biznesowych Grupy Eurocash.
– Niezależni detaliści muszą stawiać czoło coraz silniejszym dyskontom. Dlatego bardzo liczą na dystrybutorów, którzy nie tylko zapewniają szeroki asortyment i konkurencyjne ceny towaru, ale są również partnerami w biznesie – mówi Tomasz Polański, dyrektor generalny Eurocash Dystrybucja. – Dzięki nowoczesnym i unikalnym w skali branży technologiom wspieramy rozwój detalistów, dając im szansę na lepszą sprzedaż i silniejszą pozycję konkurencyjną. Zarządzanie niezależnym sklepem staje się efektywniejsze niż kiedykolwiek – dodaje Tomasz Polański.
1 komentarz
-
02.10.2018
E-platforma to chyba za dużo powiedziane - ok że "e" bo elektroniczna, ale zaraz platforma - przecież tam nadal będzie jedna oferta a nie jak na Allegro wiele ofert. Raczej mutlinarzędzie...
7