08.01.2020 / 12:36
StoryEditor

Eurocash szuka synergii z Frisco. Kosmetyki marki własnej Kontigo już w sprzedaży, co dalej?

Frisco poszerzyło ofertę o kosmetyki Kontigo (fot. Frisco.pl)
Skupienie 100 proc. udziałów we Frisco.pl przez Grupę Eurocash, które dokonało się pod koniec minionego roku, otwiera nowy etap współpracy handlowego giganta z internetową platformą. Widać to już w ofercie Frisco.pl, która poszerzona została m.in. o kosmetyki rozwijanej przez Eurocash kosmetycznej sieci Kontigo.

Pierwsze produkty marki Kontigo pojawiły się w ofercie Frisco.pl 20 listopada. - Rozwój kategorii kosmetyków jest wpisany w strategię naszych działań. Chcemy stać się wygodną al...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2025 / 08:17
StoryEditor
Zmiany w Zalando. Anna Dimitrova przejmuje finanse giganta mody
Anna Dimitrova nową dyrektorką finansową Zalando (fot. Zalando)

Anna Dimitrova wkrótce obejmie stanowisko Dyrektorki Finansowej w Zalando. Firma podkreśla, że odegra kluczową rolę przy tworzeniu paneuropejskiej platformy e-commerce w branży mody. Jakie ma doświadczenie nowa szefowa finansów Zalando?

W artykule przeczytasz:

  • Anna Dimitrova nową Dyrektorką Finansową w Zalando
  • Dlaczego Zalando zdecydowało się na Annę Dimitrovą
  • Jaka przebiegała dotychczasowa kariera nowej szefowej finansów w Zalando?
  • Anna Dimitrova: pasjonuje mnie to, jak technologia zmienia życie klientów
  • Zalando łączy się z About You i zwiększa skalę

Anna Dimitrova nową Dyrektorką Finansową w Zalando

Rada Nadzorcza Zalando poinformowała 29 października 2025 r., że powołała Annę Dimitrovą na stanowisko Dyrektora Finansowego (CFO). Dimitrova dołączy do zarządu spółki i przejmie odpowiedzialność za działy Finansów i Ładu Korporacyjnego od 1 stycznia 2026 r.

To natomiast oznacza korekty w samym zarządzie modowego giganta. David Schröder, który od marca pełni funkcję tymczasowego dyrektora finansowego (CFO), ponownie skupi się na swoich obowiązkach współprezesa. 

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.11.2025 / 15:15
StoryEditor
Lidl Polska oferuje ponad 1500 produktów z certyfikatami zrównoważonego rozwoju
Na zdj. szyld na sklepie dyskontowej sieci Lidl (fot. PixelBiss/Shutterstock)

Coraz więcej konsumentów w Polsce zwraca uwagę na pochodzenie i sposób wytwarzania kupowanych produktów. Trend ten znajduje odzwierciedlenie w działaniach sieci handlowych, które coraz częściej rozwijają ofertę certyfikowanych artykułów spożywczych. Jak w praktyce wygląda podejście Lidla do kwestii bezpieczeństwa żywności i zrównoważonego rozwoju?

Połowa Polaków stara się wybierać produkty uznawane za bardziej zrównoważone

Według danych z raportu "Ekobarometr" przygotowanego przez SW Research, ponad połowa Polaków ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. listopad 2025 05:10