01.10.2020/17:25

Euromonitor International: rynki wschodzące muszą opracować wydajne systemy płatności online

Sprzedaż e-commerce w krajach rozwijających się odnotowała 30% wzrost w latach 2014-2019, osiągając 834 mld USD - podaje Euromonitor International w raporcie "Identifying Digital Trends in Emerging Markets". Trend będzie się rozwijał.

W swoim nowym raporcie „Identifying Digital Trends in Emerging Markets” Euromonitor bada, jak pandemia wpłynęła na dostępność i wykorzystanie usług online w gospodarkach rozwijających się. Euromonitor podaje, że 60% przedsiębiorców na rynkach wschodzących uważa, iż ​​konsumenci zwiększą zakupy online i zmniejszą zakupy w sklepach w perspektywie średnioterminowej lub na stałe.

Dalej w raporcie Euromonitora czytamy: "Rynki wschodzące muszą opracować wydajne systemy płatności online, aby gracze handlu elektronicznego mogli odnieść sukces. Jednak kwestie płatności pozostają wyzwaniem w krajach takich jak Peru, Argentyna i Egipt, gdzie ponad 50% populacji nie korzysta z usług bankowych, a gotówka jest często jedyną opcją płatności.

- Detaliści będą nadal ulepszać swoje doświadczenie omnichannel, aby sprostać nowym potrzebom konsumentów w 2020 roku i później - dodaje Gustavo Gomez, starszy konsultant w Euromonitor International. Jego zdaniem, branża cyfrowa stała się jeszcze bardziej atrakcyjna dla inwestorów próbujących sprostać szybko rosnącemu popytowi.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także