19.11.2020/13:32

[FBK 2020] GfK: Koronawirus zainfekował polski rynek kosmetyczny. Konsumenci zmienili swoje nawyki

– Najmocniej straciły kategorie makijażowe. O ile na początku pandemii było jeszcze nie najgorzej, o tyle w kolejnych tygodniach wydatki na te kategorie zaczęły maleć – powiedziała Ewa Sech, commercial director Advanced Solutions Poland, GfK Consumer Panels, podczas swojego wystąpienia na VIII Forum Branży Kosmetycznej.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także