24.01.2019/13:14

FC Pszczółka ma nowego dyrektora handlowego

Marek Olszanowski został dyrektorem pionu handlu w Fabryce Cukierków „Pszczółka” w Lublinie. Wcześniej był związany m.in. z takimi firmami jak Zott Polska, Perfetti Van Melle i Colian.

Nowy dyrektor to doświadczony menedżer w branży FMCG. Będzie odpowiadał za rozwój działu sprzedaży w „Pszczółce”.

- „Pszczółka” w ciągu ostatnich miesięcy rozwija się bardzo dynamicznie. Jest to związane z otwarciem nowej fabryki i wprowadzeniem na rynek wielu nowości, głównie cukierków czekoladowych. Mam nadzieję, że moje doświadczenie w budowaniu stabilnych i efektywnych zespołów sprzedażowych pozwolą na dotarcie do nowych kontrahentów, a co za tym idzie dalsze zwiększenie sprzedaży – mówi Olszanowski.

Nowy dyrektor handlowy „Pszczółki” wcześniej odpowiadał m.in. za sprzedaż w Zott Polska, był także dyrektorem sprzedaży w Perfetti Van Melle Polska oraz szefem sprzedaży dywizji słodyczy w Jutrzence Colian. Z kolei w Krϋger Polska był dyrektorem dystrybucji i marketingu.

Marek Olszanowski jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu i Podyplomowego Studium w Szkole Głównej Handlowej.

Istniejąca od 1952 roku Fabryka Cukierków „Pszczółka" należy do Grupy Kapitałowej Krajowej Spółki Cukrowej.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • rozwój 26.01.2019

    Pozdrawiamy, cukierków "Literatki" wyglądamy ...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.