26.11.2018/15:35

FC Pszczółka uruchamia sklep firmowy i wchodzi w e-commerce

Fabryka Cukierków Pszczółka ma już dwa sklepy firmowe, po tym jak w listopadzie otworzyła tego typu placówkę w przy swojej fabryce w Lublinie. Poprzednia działała w dawnej siedzibie firmy. Z kolei w przyszłym miesiącu spółka wystartuje ze sprzedażą wyrobów przez internet.

- Kiedy otwieraliśmy naszą nową siedzibę, od początku mieliśmy zamiar, aby wyposażyć ją nie tylko w najnowocześniejsze maszyny i linie do produkcji słodyczy, ale wzbogacić o miejsce, gdzie będzie można nabyć nasze produkty - komentuje Robert Rudnicki, prezes FC Pszczółki.

Klienci znajdą w sklepie firmowym pełną ofertę Pszczółki z uwzględnieniem okazjonalnych zestawów prezentowych: od karmelków wytwarzanych od ponad 60 lat, poprzez praliny, cukierki czekoladowe, owocowe galaretki, bakalie w czekoladzie.

- Nasza fabryka, tak samo jak i sklep zlokalizowana jest w strefie ekonomicznej. Widzimy, że z miesiąca na miesiąc otwierają się tutaj nowe fabryki. Coraz więcej osób przyjeżdża do pracy. Naszą ofertę kierujemy do nich, jak również do mieszkańców Lublina, zwłaszcza dzielnicy Felin z którą sąsiadujemy – dodaje Rudnicki.

Szef Pszczółki na razie nie podaje szczegółów nt. nadchodzącej premiery e-sklepu firmy. Wiadomo jedynie, że spółka rozpocznie sprzedaż online już w grudniu, a w ofercie e-sklepu znajdą się cukierki. Pszczółka będzie kolejnym producentem słodyczy, który zdecydował się na sprzedaż przez internet. W ubiegłym roku własne e-sklepu otworzyły m.in. firmy Wawel, ZPC Bałtyk i Colian.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • niedoszły klient 26.02.2021

    FC Pszczółka nie podaje składu swoich wyrobów: bani w katalogu, ani w opisach internetowych. Widocznie ukrywają wstydliwe dodatki?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.