Fenomen konceptu InMedio Trendy. Potężne wzrosty sprzedaży i ambitne plany rozwoju
InMedio Trendy to koncept opracowany we współpracy Lagardere Travel Retail i Grupy Eurocash. Trwający przez rok pilotaż projektu zakończył się sukcesem w połowie roku, co skłoniło partnerów do decyzji o przejściu do etapu rozwoju konceptu. Po konwersji do nowego formatu placówki notują wzrosty sprzedaży przekraczające 100 proc.!
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
5 komentarzy
-
23.06.2020
Banda złodziei z debilami
-
24.04.2019
Ludzie tylko nie dajcie się (fragment komentarza niezgodny z regulaminem forum został usunięty) w ajencję takiego salonu.
Zapie... 469 godzin w miesiącu za 10,5 tys netto . DRAMAT to wychodzi 22 zł za godzinę minus podatek 17,82 - 23% vat . Ajent dostaje 13,70 brutto za godzinę . (fragment komentarza niezgodny z regulaminem forum został usunięty) jak najdalej od tego konceptu -
04.12.2018
Monopolowy pod przykrywką czytelni.
-
19.11.2018
Gdzie tu fenomen? Salonik prasowy przekształcono w monopolowy z dodatkiem prasy. W społeczeństwie, gdzie więcej pije się alkoholu niż czyta książek, wiadomo, że taka zamiana ma większą szansę na powodzenie.
Teraz proponuję zmianę nazwy na bardziej adekwatną, tak aby klient wiedział czego spodziewać się zanim przekroczy próg sklepu. InAlko może? -
17.11.2018
Wzrost z 2 do 20 to różnica ponad tysiąca procent. Żadnego tu fenomenu nie ma, tylko zwykła matematyka i rachunek względności.
2