16.11.2018/14:26

Fenomen konceptu InMedio Trendy. Potężne wzrosty sprzedaży i ambitne plany rozwoju

InMedio Trendy to koncept opracowany we współpracy Lagardere Travel Retail i Grupy Eurocash. Trwający przez rok pilotaż projektu zakończył się sukcesem w połowie roku, co skłoniło partnerów do decyzji o przejściu do etapu rozwoju konceptu. Po konwersji do nowego formatu placówki notują wzrosty sprzedaży przekraczające 100 proc.!

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

5 komentarzy

  • Cała Ja 23.06.2020

    Banda złodziei z debilami

  • były ajent 24.04.2019

    Ludzie tylko nie dajcie się (fragment komentarza niezgodny z regulaminem forum został usunięty) w ajencję takiego salonu.
    Zapie... 469 godzin w miesiącu za 10,5 tys netto . DRAMAT to wychodzi 22 zł za godzinę minus podatek 17,82 - 23% vat . Ajent dostaje 13,70 brutto za godzinę . (fragment komentarza niezgodny z regulaminem forum został usunięty) jak najdalej od tego konceptu

  • Nysy 04.12.2018

    Monopolowy pod przykrywką czytelni.

  • tołdi 19.11.2018

    Gdzie tu fenomen? Salonik prasowy przekształcono w monopolowy z dodatkiem prasy. W społeczeństwie, gdzie więcej pije się alkoholu niż czyta książek, wiadomo, że taka zamiana ma większą szansę na powodzenie.
    Teraz proponuję zmianę nazwy na bardziej adekwatną, tak aby klient wiedział czego spodziewać się zanim przekroczy próg sklepu. InAlko może?

  • Amman 17.11.2018

    Wzrost z 2 do 20 to różnica ponad tysiąca procent. Żadnego tu fenomenu nie ma, tylko zwykła matematyka i rachunek względności.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.