06.09.2016/10:51

Firmy muszą względniać w swoich strategiach handel internetowy

Wartość rynku e-commerce w Polsce notuje stały wzrost. To dobry moment, aby uwzględnić cyfryzację w strategiach biznesowych – podaje „Puls Biznesu”.

Jeszcze 10 lat temu zaledwie co trzeci Polak miał w domu dostęp do internetu. Dziś ta liczba wzrosła aż do 76 proc. Prawie 90 proc. naszych rodaków ma w domu laptop i sieć Wi-Fi, a dla co trzeciego jest ona najczęstrzym kanałem komunikacji – dowiadujemy się z najnowszego raportu od McKinsey & Company „Cyfrowi Polacy”.

Udział zakupów online w handlu, odsetek użytkowników smartfonów czy abonentów serwisów telewizji na życzenie jest w Polsce niewiele niższy lub wręcz wyższy od niektórych krajów Europy Zachodniej. Raport wskazuje, że Polska ma solidne podstawy, aby być liderem cyfryzacji w Europie Środkowej. Dlatego tak istotne jest, aby firmy uwzględniły cyfrowe trendy przy tworzeniu strategii. 

Czytaj więcej w "Pulsie Biznesu".

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • alicja.kubiak@hurtum.pl 07.09.2016

    Pamiętajmy że e-commerce nie rozwija się wyłącznie w handlu detalicznym, ale przede wszystkim w transakcjach biznesowych. Wg raportu firmy Frost&Sullivan wartość rynku e-commerce dla transakcji biznesowych (B2B) wyniesie na całym świecie 6,7 bilonów USD do 2020 roku i będzie stanowić 27% całości rynku B2B. Co istotniejsze wartość rynku e-commerce B2B będzie 2 razy większa od rynku e-commerce w B2C (handel detaliczny). W hurtum.pl wiemy o tych trendach i staramy się przekonać zarówno sprzedających i kupujących na rynku B2B do wejścia w świat zdigitalizowanych zamówień i skorzystania z platformy hurtum.pl. Zapraszam do rejestracji!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.