06.09.2016/10:51

Firmy muszą względniać w swoich strategiach handel internetowy

Wartość rynku e-commerce w Polsce notuje stały wzrost. To dobry moment, aby uwzględnić cyfryzację w strategiach biznesowych – podaje „Puls Biznesu”.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • alicja.kubiak@hurtum.pl 07.09.2016

    Pamiętajmy że e-commerce nie rozwija się wyłącznie w handlu detalicznym, ale przede wszystkim w transakcjach biznesowych. Wg raportu firmy Frost&Sullivan wartość rynku e-commerce dla transakcji biznesowych (B2B) wyniesie na całym świecie 6,7 bilonów USD do 2020 roku i będzie stanowić 27% całości rynku B2B. Co istotniejsze wartość rynku e-commerce B2B będzie 2 razy większa od rynku e-commerce w B2C (handel detaliczny). W hurtum.pl wiemy o tych trendach i staramy się przekonać zarówno sprzedających i kupujących na rynku B2B do wejścia w świat zdigitalizowanych zamówień i skorzystania z platformy hurtum.pl. Zapraszam do rejestracji!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.