26.10.2016/16:18

Firmy spożywcze muszą postawić na komunikację i promocję w internecie

Skuteczność wielu tradycyjnych narzędzi promocji zmniejsza się. Jak przekonuje Michał Koleśnikow, dyrektor Departamentu Analiz Ekonomicznych i Sektorowych BGŻ BNP Paribas, obecnie konieczne jest poszukiwanie niesztampowych narzędzi promocji oraz zaskakujących rozwiązań przyciągających uwagę potencjalnych nabywców.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.