16.06.2017/09:09

Food Plus: polska sieć handlowa rozwijana przez Mastermedia chce podbić Europę Zachodnią

W Polsce wciąż mało kto spoza branży handlowej słyszał o Food Plus. Tymczasem ta sieć, rozwijana przez firmę Mastermedia z Lublina, liczy już blisko 120 sklepów. Placówki pod szyldem Food Plus działają głównie w Wielkiej Brytanii, ale także w kilku innych krajach Europy Zachodniej.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

9 komentarzy

  • Xxxx 11.11.2019

    W Holandii stawka godzinowa to masakra jakaś niech sami robią za 6,50€

  • Charków 20.03.2019

    Tak. Tylko Szkoda ze kierownictwo traktuje pracowników tez typowo po polsku. Najniższa płaca wymagania niewiadomo jakie. Wieczne redukcje pracowników i przyp** się o wszystko. A do tego w porównaniu do innych polskich sklepów w uk jest po prostu drogo

  • marcin 14.07.2017

    do puk puk
    bzdury pleciesz. jest program partnerski i jest sieć własnych sklepów więc jak jesteś typowym zawziętym cebulakiem to siedz cicho i dalej skladaj do skarpety.

  • RYSIEK MENAGO 20.06.2017

    Zbior emigrantow za wschodniej granicy...Oszolomy bez jezyka przyjechali do uk i zapieprzaja za miske ryzy...Kazdy kto ma ambicje szybko odchodzi z tego Polskiego kolchozu w uk....

  • Polskie Deli 16.06.2017

    puk..puk... przecież nikt na siłę nie trzyma... Ja jestem w sieci i jestem bardzo zadowolony. koncept stworzony z wizją na przyszłość... Każdy kto ma sklep w UK wie że trzeba będzie walczyć o angielskiego klienta. GO POLAND!!!

  • PUK..PUK... 15.06.2017

    Niestety ale jest zupełną nieprawdą to co Państwo prezentujecie w tym artykule.
    Z przykrością muszę stwierdzić, że nie ma czegoś takiego jak"polska sieć handlowa food+"a w rzeczywistości istnieje program partnerski food +,w którym właściciele polskich sklepów w zamian za materiały marketingowe tp.gazetki promocyjne(za które defacto i tak płacą)w naiwny sposób dali się wciągnąć w sprzedaż towarów przez swoje sklepy dla firmy Mastermedia w cenach niemalże zakupu, co miało się przełożyć na wyniki finansowe właścicieli lecz niestety tak nie jest.
    Rzekomo firma Mastermedia ma pomagać w marketingu zapracowanym właścicielom polskich sklepów a w rzeczywistości stworzyła sobie świetny sposób zwiększenia sprzedaży ich asortymentu bez należytej marży dla ciężko pracujących właścicieli.W dodatku w bardzo protekcjonalny sposób próbuje zarządzać sklepami które nie należą do nich a na ciężkiej pracy ludzi prowadzących sklepy próbują zbudować sobie własną markę.
    PROSZE UWAŻAJCIE...

  • MAX... 15.06.2017

    Ooooch tak jest kasa dla Mastermedia.....

  • MP 14.06.2017

    W samej firmie też świetna atmosfera.
    Jesteśmy super !

  • Gopolska 14.06.2017

    I pięknie! Go Poland!!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.